26.12.2011

pientä kisailuu,visailuu


Yleisön pyynnöstä pistin heti tähän alkuun kilpailun! Ideana on siis vastata pariin kysymykseen, kirjoittaa ne tänne, ja odotella onnistutko voittamaan palkinnot! Liitä mukaasi myös nimesi ja mailisi, jotta voin toimittaaa/postittaa sinulle palkinnon! Aikaa tosiaan tonne torstaille 29.12

1. Miten löysit blogini?

2. Olenko minä kiva, jos tunnet minut?

3. Lähtisitkö mun kaa rinteeseen?

4. Postaustoiveesi!


ps.palkintona on vain yksi es, vaikka kuva hämääkin hieman.

5 kommenttia:

  1. 1. kuulin vähän villiä huhua tuolla kylillä ollessani
    2. no tottahan toki!
    3. been there done that mutta aivan ehdottomasti kyllä.
    4. voisit esitellä vaikka sinun laskukamppeet tai joku kysymysvastaushommeli olis aika messevä juttu!!

    VastaaPoista
  2. 1. löysin saman tien! tosi kohuttu blogi
    2. en tunne kamalan hyvin, mutta olis kiva tutustua paremmin :)
    3. saattasiinpa vaikka lähteä!!! katellaa sitä
    4. lisää kuvia kuvia kuvia!! mehevää

    VastaaPoista
  3. 1. tiesin tästä ennenku itekkään tiesit
    2. oot tosi kiva ja tunnen sinut melkein ku taskuni joita minulla tällä hetkellä ei ole
    3. e
    4. kuvia kuvia ja hienoja juttuja. plus kuvia minusta ko oon aika kiva kans

    VastaaPoista
  4. hei anonyymit, ette voi osallistuu kun ootte anonyymejä! voi tulla huijauksia enkä halua sitä!

    VastaaPoista
  5. 1. löysin saman tien! tosi kohuttu blogi
    2. en tunne kamalan hyvin, mutta olis kiva tutustua paremmin :)
    3. saattasiinpa vaikka lähteä!!! katellaa sitä
    4. lisää kuvia kuvia kuvia!! mehevää

    VastaaPoista