Yleisön pyynnöstä pistin heti tähän alkuun kilpailun! Ideana on siis vastata pariin kysymykseen, kirjoittaa ne tänne, ja odotella onnistutko voittamaan palkinnot! Liitä mukaasi myös nimesi ja mailisi, jotta voin toimittaaa/postittaa sinulle palkinnon! Aikaa tosiaan tonne torstaille 29.12
1. Miten löysit blogini?
2. Olenko minä kiva, jos tunnet minut?
3. Lähtisitkö mun kaa rinteeseen?
4. Postaustoiveesi!
ps.palkintona on vain yksi es, vaikka kuva hämääkin hieman.