28.12.2011

huhhahhei! ja rommia pullo


uutuuksiakin löytyy

viiniä ?!



champagne showers!!



 Toivottavasti ei tuu jano.





27.12.2011

kevyesti hiilihapotettu


 Mie ja mun kaveri taas, ja oltii vähä rahoissa tuolla salaisessa paikassa! siinä on 2.500 EUROA


Siinä oli vähän mun tämän päivän tekemisii. Tein töitä ahkerasti ylläolevaa lehteä lukien. Tuntui kun olisi ollu Pietarissa tämän päivän töissä! Töiden jälkeen lähdin sitten taas salaiseen kahvilaan ja nyt ollaan kotipuolessa.

MUISTAKAA KAIKKI OSALLISTUA ARVONTAA AIKAA ON VIELÄ 2PÄIVÄÄ, ELI TORSTAINA 29.12 LOPPUU! ja laittakaa jokku nimet tai muuta, kun anonyymit ei osallistu kilpailuun, ja joku voi huijata, REILUPELI PITÄÄ OLLA! kiitos.

26.12.2011

pientä kisailuu,visailuu


Yleisön pyynnöstä pistin heti tähän alkuun kilpailun! Ideana on siis vastata pariin kysymykseen, kirjoittaa ne tänne, ja odotella onnistutko voittamaan palkinnot! Liitä mukaasi myös nimesi ja mailisi, jotta voin toimittaaa/postittaa sinulle palkinnon! Aikaa tosiaan tonne torstaille 29.12

1. Miten löysit blogini?

2. Olenko minä kiva, jos tunnet minut?

3. Lähtisitkö mun kaa rinteeseen?

4. Postaustoiveesi!


ps.palkintona on vain yksi es, vaikka kuva hämääkin hieman.

first time



tänää kävin mun kahden kamun kaa salaisessa kahvilassa, sieltä me suunnattii sen toisen luo ja katottii leffaa ja nauroin ihan joka kohdassa, kuvitelkaa?! sitte lähinki kotii syömää, kun nälkä yllätti =(