26.12.2011

first time



tänää kävin mun kahden kamun kaa salaisessa kahvilassa, sieltä me suunnattii sen toisen luo ja katottii leffaa ja nauroin ihan joka kohdassa, kuvitelkaa?! sitte lähinki kotii syömää, kun nälkä yllätti =(

8 kommenttia:

  1. Hyvä blogi, pakko alkaa ehdottomasti seuraamaan. Ja pakko mainita, että aivan todella taidokkaasti tehty banneri, propsit siitä! Keep up the good work!!

    VastaaPoista
  2. kiiiittti kommentistasi, oot mun blogin eka lukija! ilmota sun osoitteesi mulle, niin postissa kivan yllärin :):):):)

    VastaaPoista
  3. tunnelma niinku hautajaisissa, vähän niinku omis sellasissa. jännällä ootan seuraavia tekstejä!

    VastaaPoista
  4. anonyymi: joo kyllä vain sellanen tunnelma hiipii täällä, toivottavasti joskus hellittänee!

    VastaaPoista
  5. Miten ois joku kiva arvontasysteemi tähän alkuun??

    VastaaPoista
  6. No minähän pistän heti pystyyn!

    VastaaPoista
  7. Tosi hieno blogi!! yhtyen edellisiin kommentteihin, tykästyin samantien tuohon banneriin! aivan mahtava. lisäksi haluaisin tietää kuka tuo kaunis tyttö viimeisessä kuvassa on? peittää kasvot niin jäi harmittamaan :S mutta odotan innolla uusia postauksia!!

    VastaaPoista
  8. anonyymi: vimeisen kuvan tytön henkilöllisyys on salattu valitettavasti, koita etsiä fabosta jos onnistuu!

    VastaaPoista