21.1.2012

oldd

Löysin vanhoja juhlimis kuvia, jotka kertovat erittäin hyvin illasta aina. En voinut laittaa kuvia jossa esiintyy henkilöitä, sillä he eivät välttämättä pitäisivät asiasta lainkaan. Joten ENJOY!

15.1.2012

viimoset hetket 2011

meikä avaa pullon ilman pullon avaajaa! stna.
pahaa, ainoastaan shotteina. jälkimäku on sitä hommaa mitä onsisällä, en juo pullona enää koskaan.
pissasin housuun
Niiiijoooo, tässä on vähä uvkuvii jotka on sillee semisti jääny. SORRY kaikille. Vois vissii alkaa päivittelee tätä vähä usemmin......
moi.

6.1.2012

holiday

käyny tuollaki vähä kattelee mite pulkka kulkeepi
ups.
 
ja uudet toppikset ja salaisen x kamun cool lauta!

i love jb <3


Sorry kaikkii!!!! Mulla on ollu hirvee kiire tässä, ja nyt tulee vaan tälläsiä tylsiä lomakuvia. Pian kuitenkin saatte nähdä uv kuviiki! Nii ja ton arvonnan voitti toi epäAnonyymi, nii ilmotteleppa tänne että saadaa palkintoa tulee sulle!