21.1.2012
oldd
Löysin vanhoja juhlimis kuvia, jotka kertovat erittäin hyvin illasta aina. En voinut laittaa kuvia jossa esiintyy henkilöitä, sillä he eivät välttämättä pitäisivät asiasta lainkaan. Joten ENJOY!
15.1.2012
viimoset hetket 2011
| meikä avaa pullon ilman pullon avaajaa! stna. |
![]() |
| pahaa, ainoastaan shotteina. jälkimäku on sitä hommaa mitä onsisällä, en juo pullona enää koskaan. |
| pissasin housuun |
moi.
6.1.2012
holiday
| käyny tuollaki vähä kattelee mite pulkka kulkeepi |
![]() |
| ups. |
| ja uudet toppikset ja salaisen x kamun cool lauta! |
| i love jb <3 |
Sorry kaikkii!!!! Mulla on ollu hirvee kiire tässä, ja nyt tulee vaan tälläsiä tylsiä lomakuvia. Pian kuitenkin saatte nähdä uv kuviiki! Nii ja ton arvonnan voitti toi epäAnonyymi, nii ilmotteleppa tänne että saadaa palkintoa tulee sulle!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



