15.1.2012

viimoset hetket 2011

meikä avaa pullon ilman pullon avaajaa! stna.
pahaa, ainoastaan shotteina. jälkimäku on sitä hommaa mitä onsisällä, en juo pullona enää koskaan.
pissasin housuun
Niiiijoooo, tässä on vähä uvkuvii jotka on sillee semisti jääny. SORRY kaikille. Vois vissii alkaa päivittelee tätä vähä usemmin......
moi.

5 kommenttia:

  1. vietittekö uuden vuoden ihan kolmistaan? ihan hieno idea välillä niinkin :) PISSASITKO HOUSUUN?? onneksi kukaan ei nähny hyhh. miltä tuo ufoshots maistui? voitko kuvailla, olen vähän kahden vaiheilla ostaisinKO!

    VastaaPoista
  2. epäANONYYMI: mistä tiedät että meitä oli kolme.. sillä kuvassa esiintyy kasvokuvina vain 2 henkilöä.. joo pissasin mie vähän. jaa se maistu niiltä karkeilta, jälkimaku oli sitä jauhetta mitä on sisällä. ei kovin hyvää.

    VastaaPoista
  3. koska kuvissa esiintyy kolme????????? kyllähän sen näkee......NOLOA.... oliko siis hintansa väärti? kadunko ostoa jälkeenpäin? tuliko kamala darpula seuraavana päivänä? kilahtiko kovasti hattuun?

    VastaaPoista
  4. toi on ihan sika hyvääääää:p join kans uv:na tota:p

    tsekkaa mun blogi?(:
    http://u-nfabulous.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. milja: hyyyiii iha hirveeetä tavaraaaa

    VastaaPoista