vietittekö uuden vuoden ihan kolmistaan? ihan hieno idea välillä niinkin :) PISSASITKO HOUSUUN?? onneksi kukaan ei nähny hyhh. miltä tuo ufoshots maistui? voitko kuvailla, olen vähän kahden vaiheilla ostaisinKO!
epäANONYYMI: mistä tiedät että meitä oli kolme.. sillä kuvassa esiintyy kasvokuvina vain 2 henkilöä.. joo pissasin mie vähän. jaa se maistu niiltä karkeilta, jälkimaku oli sitä jauhetta mitä on sisällä. ei kovin hyvää.
koska kuvissa esiintyy kolme????????? kyllähän sen näkee......NOLOA.... oliko siis hintansa väärti? kadunko ostoa jälkeenpäin? tuliko kamala darpula seuraavana päivänä? kilahtiko kovasti hattuun?
vietittekö uuden vuoden ihan kolmistaan? ihan hieno idea välillä niinkin :) PISSASITKO HOUSUUN?? onneksi kukaan ei nähny hyhh. miltä tuo ufoshots maistui? voitko kuvailla, olen vähän kahden vaiheilla ostaisinKO!
VastaaPoistaepäANONYYMI: mistä tiedät että meitä oli kolme.. sillä kuvassa esiintyy kasvokuvina vain 2 henkilöä.. joo pissasin mie vähän. jaa se maistu niiltä karkeilta, jälkimaku oli sitä jauhetta mitä on sisällä. ei kovin hyvää.
VastaaPoistakoska kuvissa esiintyy kolme????????? kyllähän sen näkee......NOLOA.... oliko siis hintansa väärti? kadunko ostoa jälkeenpäin? tuliko kamala darpula seuraavana päivänä? kilahtiko kovasti hattuun?
VastaaPoistatoi on ihan sika hyvääääää:p join kans uv:na tota:p
VastaaPoistatsekkaa mun blogi?(:
http://u-nfabulous.blogspot.com/
milja: hyyyiii iha hirveeetä tavaraaaa
VastaaPoista