uutena vuotena taidetaan olla kännissä??????????? RAIRAIRAI
en menis vannoo
joo ei sitä turhia. varmaan valetaan mökillä pari tinaa ja ammutaa rakettei
son oikia homma!
uutena vuotena taidetaan olla kännissä??????????? RAIRAIRAI
VastaaPoistaen menis vannoo
VastaaPoistajoo ei sitä turhia. varmaan valetaan mökillä pari tinaa ja ammutaa rakettei
VastaaPoistason oikia homma!
VastaaPoista