28.12.2011

huhhahhei! ja rommia pullo


uutuuksiakin löytyy

viiniä ?!



champagne showers!!



 Toivottavasti ei tuu jano.





4 kommenttia:

  1. uutena vuotena taidetaan olla kännissä??????????? RAIRAIRAI

    VastaaPoista
  2. joo ei sitä turhia. varmaan valetaan mökillä pari tinaa ja ammutaa rakettei

    VastaaPoista