27.12.2011
kevyesti hiilihapotettu
Mie ja mun kaveri taas, ja oltii vähä rahoissa tuolla salaisessa paikassa! siinä on 2.500 EUROA
Siinä oli vähän mun tämän päivän tekemisii. Tein töitä ahkerasti ylläolevaa lehteä lukien. Tuntui kun olisi ollu Pietarissa tämän päivän töissä! Töiden jälkeen lähdin sitten taas salaiseen kahvilaan ja nyt ollaan kotipuolessa.
MUISTAKAA KAIKKI OSALLISTUA ARVONTAA AIKAA ON VIELÄ 2PÄIVÄÄ, ELI TORSTAINA 29.12 LOPPUU! ja laittakaa jokku nimet tai muuta, kun anonyymit ei osallistu kilpailuun, ja joku voi huijata, REILUPELI PITÄÄ OLLA! kiitos.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)





MIiksi ekassa kuvassa on nintendon ohjain?? mistä niitä vielä saa olen yrittänyt etsiä IHAN KAIKKIALTA!! olis kiva viel pelaa vanhojen aikojen kunniaksi...! ps. millai oli toi juttu heikki sorsasta??? pitäskö itelki ostaa uusin slammeri
VastaaPoistaepäanonyymi: koska se on minusta erittäin nostalginen juttu, hetikun näin sen sain lapsuuden päivät mieleeni. En osaa sanoa mistä saa, mutta tuolta salaisessa kahvilassa sitä voi pelata, tosin siellä on kyllä kaikki myynnissä=)
VastaaPoistaja juttu heikki sorsasta oli hauska, hän on saamassa sorsanpoikasen, sekä muuttanut espooseen, myöskin siinä kerrotaan kaikkea kivaa hänestä. Suosittelen ostamaan, lehti oli loistava!