![]() |
| paras hotelli ikinä, ei voi muuta sanoo. hki. |
![]() |
| nii suihkuki oli kiva!! |
![]() |
| näillä mentii sitte se la-ke lujaa... |
![]() |
| tätä meni paljon.. |
![]() |
| myöskin kiinalaista pussista söi jani-petteri! |
![]() |
| ostin vaihteeks pari paitaa, eka kaarlens 24,90€ ja kaks muuta valtterista yht 4€ |
![]() |
| näillä mentii |
![]() |
| chillisti turuuus, pilkku tuli jo 10 tiistaina WHAAT?? |
![]() |
| italialaista jäätelöö, lähellä paikkaa italia. |
![]() |
| kiva t-paita, meinasin ostaa tulijaiseksi, mutta jätinpä välistä :/ |
![]() |
| taide kuvii turuusta. |
![]() |
| viiminen päivä turus ja oltii limuilla! |
![]() |
| kaks kamuu |
![]() |
| Lisää kuvateksti |
![]() |
| ja maitoa. |















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti