11.3.2012

hiihtoloma pt.2

paras hotelli ikinä, ei voi muuta sanoo. hki.

nii suihkuki oli kiva!!

näillä mentii sitte se la-ke lujaa...

tätä meni paljon..

myöskin kiinalaista pussista söi jani-petteri!

ostin vaihteeks pari paitaa, eka kaarlens 24,90€ ja kaks muuta valtterista yht 4€

näillä mentii

chillisti turuuus, pilkku tuli jo 10 tiistaina WHAAT??

italialaista jäätelöö, lähellä paikkaa italia.

kiva t-paita, meinasin ostaa tulijaiseksi, mutta jätinpä välistä :/

taide kuvii turuusta.

viiminen päivä turus ja oltii limuilla!

kaks kamuu 

Lisää kuvateksti

ja maitoa.
siinä oli sitte part2 kuvia, ei muuta moi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti