8.3.2012

hiihtoloma pt.1

the sounds @ kaapelitehdas = rakkautta 

helsingis hukassa 

turuuus vitun hyvän frendin kaa!

soundsia innoissaa lissäää

hotellin taidetta

helsingin yös!

kantis turuus

aamukahvit

Ohohoho unohtunu täähomma vähä mutta ei voi mittääää! Täs on kuite jotai kuvii aluksi hiihtolomalta ku oltii kavereitte kaa helsingis ja turuus reissaamas. Oli nätti reissu, rahaa meni ja kurkusta vähä alas ja jonnekki muuhunki sitä uppos. Pääjuttu oli sounds ja sitte moikkaa ihania kavereita joita tuli ikävä, mutta onneks kesällä seki korjaantuu <3  laitan sitte lisää kuvii ku kerkeen! m0i

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti