![]() |
| the sounds @ kaapelitehdas = rakkautta |
![]() |
| helsingis hukassa |
![]() |
| turuuus vitun hyvän frendin kaa! |
![]() |
| soundsia innoissaa lissäää |
![]() |
| hotellin taidetta |
![]() |
| helsingin yös! |
![]() |
| kantis turuus |
![]() |
| aamukahvit |
Ohohoho unohtunu täähomma vähä mutta ei voi mittääää! Täs on kuite jotai kuvii aluksi hiihtolomalta ku oltii kavereitte kaa helsingis ja turuus reissaamas. Oli nätti reissu, rahaa meni ja kurkusta vähä alas ja jonnekki muuhunki sitä uppos. Pääjuttu oli sounds ja sitte moikkaa ihania kavereita joita tuli ikävä, mutta onneks kesällä seki korjaantuu <3 laitan sitte lisää kuvii ku kerkeen! m0i








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti