olet selvästi taiteellinen ja luova ihminen.t.nuuskakaverin kaveri :DD
voi kiitos, sitähän minä olen! :)):
ps säikähin tuota kelloa että ei vittu kohta kouluun.
olet selvästi taiteellinen ja luova ihminen.
VastaaPoistat.nuuskakaverin kaveri :DD
voi kiitos, sitähän minä olen! :)):
Poistaps säikähin tuota kelloa että ei vittu kohta kouluun.
Poista